Kereső

Mit keressen?

Hol keresse?

Könyvek részletek

Wade, Paul : Fegyencedzés 2.

A Fegyencedzés első kötetének megjelenése óta az olvasók számtalan olyan kérdést tettek fel PAUL WADE-nek, amelyek az első kötetben ismertetett alapokon messze túlmutatnak. A Fegyencedzés 2. a következő, valamint hozzájuk hasonló kérdésekre ad választ:


 • Mi a helyzet a végtagokkal? A nyakkal, az alkarral, a vádlival?


• Hogyan érdemes dolgozni a test oldalán lévő izmokkal?


• Hogyan erősíthetjük ízületeinket?


A Fegyencedzés teljes egészében az erő alaprendszeréről szólt: a Mesterhatos mozdulatai, fokozatai, kiegészítve a gyakorlatok különböző, hasznos variációival. A második kötetben a magasabb szintű erőgyakorlatokat gyűjtötte össze a szerző.


A rendszer haladó szintű gyakorlatainak nem az a célja, hogy a Mesterhatos helyébe lépjenek, hanem inkább abból nőnek ki. A valódi, egész testre kiterjedő fejlődés a Fegyencedzésből megtanult – egész testet megdolgoztató – alapgyakorlatok következetes, fegyelmezett és progresszív gyakorlásával érhető Ebben a könyvben bárki egy életre elegendő hasznos edzésprogramot talál!


 


Az edzésmódszereken kívül azonban rengeteg tényezőtől függ az, hogy valakiből rendkívüli sportoló válik-e. A kötetben olvashatunk még:


• a börtönbeli étrendről,


• a napirend jelentőségéről az életben („a berregő szerint élni”),


• a minőségi alvás és pihenés fontosságáról,


• a mentális kontrollról (megküzdés a démonokkal),


• a „straight edge” („tiszta élet”) előnyeiről sportolók esetében,


• a gyógyulási képességekről (minimális orvosi/egészségügyi segítséggel).


„Paul Wade könyve, a Fegyencedzés 2. briliáns ötleteket ad a test oldalsó izmainak felerősítéséhez. Kőkemény!” 


– Pavel Tsatsouline, a The Naked Warrior (A meztelen harcos) című kötet szerzője


„A Fegyencedzés 2. alapelve a „látványos eredmény – kevés eszközzel”. A dobóatléták vagy a küzdősportot űzők egyedülálló és meglepő technikákat találhatnak a ferde hasizmok, valamint a törzs többi oldalsó izmának erősítéséhez Az oldalsó lánc edzése – Tartsd ki a zászlót! című fejezetben. Wade megközelítése jócskán felülmúlja a törzshajlításon és a bőröndemelgetésen alapuló gyakorlatokat, és ez a fejezet olyannyira úttörő jellegű, hogy valóban megéri rászánnunk az időt, és követnünk a szerző tanácsait. 


– Dan John, a Don’t Let Go című könyv szerzője és az Easy Strength című kötet társszerzője


„A könyvek közül, amelyeket eddig olvastam, a Fegyencedzés gyakorolta rám az egyik legnagyobb hatást. A Fegyencedzés 2. sokkal magasabb szintre emelte az edzésemet, valamint a testsúllyal történő erősítés hatékonyságához való hozzáállásomat – onnantól kezdve, hogy a legkisebb izmokat is maximálisan, testsúllyal végzett gyakorlatokkal kell fejleszteni, egészen odáig, hogy ugyanez a módszer a több mint 22 éven át űzött agresszív emeléstől felhalmozódott sérülések gyógyítására is alkalmas…


A Fegyencedzés 2. kétségkívül lehengerel, ösztönöz, és ugyanakkor megtanít arra, hogy a testsúllyal végzett edzésedet teljesen új, magasabb szintre emeld.” 


– Zach Even-Esh, Underground Strength-edző

HR

Szerző:

Wade, Paul

Kiadás éve:

2012

ISBN:

978-615-5235-06-1

Terjedelem:

330

Formátum:

165*235

Kötészet:

kartonált

Kapcsolódó anyagok:

HR

Fogy. ár: 3 990 Ft

20% kedvezményes ár: 3 192 Ft

Paleolit táplálkozás